donderdag 28 mei 2015

Weekmenu 29 mei - 5 juni

Het was een kort werkweekje. Vandaag is het vrijdag, voor mij begint het weekend. 
Vanmiddag even langs de huisarts voor een controle, daarna de boodschappen halen. Morgenochtend sta ik langs het voetbalveld voor de laatste wedstrijd van het seizoen. Het team van de zoon kan kampioen worden. Dat zou mooi zijn. Zondag nog even op een verjaardagsvisite. 
Dit weekend wil ik de schuur een even flink opruimen. Het is een rommeltje. Ik moet zoeken naar spullen. 

Gisteren ontving ik een eerste offerte voor zonnepanelen. Deze ga ik dit weekend goed bestuderen. Volgende week komt een ander bedrijf ook een advies geven met een offerte. Ik kan deze zo mooi naast elkaar leggen en daarna (hoop ik) een keus maken.

Ik heb voor de komende week weer een weekmenu gemaakt. Het boodschappenlijstje ligt ook klaar.

Vrijdag: ovenfrites met kipsaté en sla
Zaterdag: huzarensalade met brood
Zondag: vermicellisoep en broodje gezond
Maandag: kipspies met paprika, tomaat en courgette
Dinsdag: wrap met kidneybonen en groente
Woensdag: aardappelpannetje met spek en ui + sla
Donderdag: hamburger met gekookte aardappel en sperziebonen

1 opmerking:

  1. Slim om meteen meerdere offertes aan te vragen. Wij vroegen er maar eentje aan, en dan heb je inderdaad geen vergelijkingsmateriaal.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen