zaterdag 15 november 2014

Boodschappen en weekmenu voor week 47

Vandaag haalde ik boodschappen voor de aankomende week. Mijn totale uitgaven voor aankomende week zijn€ 85,82. Ik gaf dit uit aan:

Cadeaus: € 10,00

Huisdieren: € 0,98. 

Vlees € 10,76

Groente en fruit € 5,64 

Brood: € 1,09

Zuivel: € 1,35

Drank, fris- en fruitdrank: € 13,10

Chips en andere snacks € 0,82 

Broodbeleg € 9,55

Overige eten: € 3,65

Overige: € 3,88

Een fietsreparatie koste mij deze week € 25,00


Tot slot nog het weekmenu:

Zaterdag: Grauwe erwten met spekjes
Zondag: champignonsoep, huzarensalade en panna cotta met frambozen coulis (alles zelfgemaakt)
Maandag: aardappeltjes uit de oven met tuinboontjes
Dinsdag: rendang met rijst en salade van wortel en komkommer
Woensdag: cottagepie
Donderdag: stooflapje met rode kool en appelmoes
Vrijdag: pannenkoeken

2 opmerkingen:

  1. Hmmm, lekker allemaal. Vooral de panna cotta!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad lekker. En zo eenvoudig om zelf te maken. Hier scoor ik altijd goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen