dinsdag 30 december 2014

Doelen voor 2015

Wanneer is een doel een doel en niet een goed voornemen of uitdaging? 

Ik ben er nog niet helemaal uit. Al een tijdje ben ik bezig om een aantal doelen op papier te zetten die ik in het komende jaar wil verwezelijken. Mijn eerste lijst was één grote lijst met uitdagingen. Eén van mijn voornemens is om mezelf wat minder op te jagen. Ik ben dus flink gaan strepen in mijn doelenlijst en houd de volgende doelen over:

- Spauwmuurisolatie laten uitvoeren
- Aflossen van 20% van de hoofdsom van de hypotheek
- Verbruik gas met 1/3 naar beneden brengen.
- Geen kleding voor mijzelf kopen (met uitzondering van zomerschoenen, onderkleding en sokken)
- 40 dagentijd project volgen
- Alle cadeaubonnen en zegeltjeskaarten inwisselen
- Mooie momenten vastleggen op foto - meer fotograferen (dagelijks)
- Weekmenu's maken en vermelden op blog
- Elke week een boeketje uit eigen tuin op tafel




4 opmerkingen:

  1. Grappig, ik heb juist minder fotograferen op mijn lijstje staan zodat ik er ook echt kan zijn op die momenten ipv met een apparaat te klooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken geen irreële doelen, toch? Maar het belangrijkst is toch het niet zo laten opjagen van jezelf. Als het tussen de oren goed zit, is het leven nét een stukje makkelijker.
    Succes en een heel goed 2015 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen